رشد چشمگیر ارائه اظهارنامه‌مالیاتی در سال جاری

خبرآنی/گلستان رئیس اداره امورمالیاتی شهرستان آزادشهر از افزایش ارائه اظهار نامه مالیاتی در این شهرستان خبر داد.

حسین یازرلو رییس اداره امور مالیاتی شهرستان آزادشهر در رابطه با رشد چشمگیر ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری ۴ هزار و ۶۳۲ اظهارنامه اشخاص حقیقی با مبلغ مالیات ۵۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال ثبت و ارائه شده است.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان دولت،شهید رجائی و شهید باهنر، اعلام کرد: در سال جاری و طی مهلت مقرر قانونی برای ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل، ۳ هزار و ۶۳۴ فرم تبصره ماده ۱۰۰ با مبلغ مالیات قابل پرداخت ۴۴ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال تکمیل شد.

رئیس اداره امور مالیاتی آزادشهر از رشد ریالی ۶۷۱ درصدی در این حوزه خبر داد و گفت: تعداد ۹۹۸ فقره اظهارنامه دیگر نیز با مبلغ مالیات قابل پرداخت ۸ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال به ما واصل شده که حاکی از رشد ۲۹۳ درصدی است.

یازرلو با اشاره به ارتقا فرهنگ مالیاتی در سطح جامعه، تصریح کرد: با توجه به رشد بالای تسلیم اظهارنامه مالیاتی این امر، از یک سو نشان دهنده ارتقاء فرهنگ مالیاتی دربین مودیان محترم بوده و همچنین استقبال خود اظهاری در ابراز نشان از درآمدهای واقعی مودیان دارد.

  وی در رابطه با تسلیم به موقع و واقعی اظهار نامه گفت: زمانیکه که مالیات توسط مردم پرداخت می شود بخش قابل ملاحظه ای از پرداخت مالیات به شهرستان باز می گردد که به حساب دهیاریها و شهرداریهای هر شهرستان واریز می شود که صرف آبادانی خواهد شد.

وی در پایان در رابطه به افزایش ارائه اظهارنامه مالیاتی، بیان کرد: می توان گفت با توجه به استقبال مردم در سال جاری رشد ارائه اظهارنامه و تحقق ۵۶۱ درصدی  نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.