خبر خوش برای کشاورزان گلستانی/ جرایم دیرکرد تسهیلات کشاورزان بخشیده می‌شود

خبرآنی/گلستان مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان از بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی کشاورزان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وحید صیادی صبح امروز دوشنبه ۳۱ مرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی کشاورزان استان گلستان که به هر دلیلی موفق به پرداخت تسهیلات بانکی خود نشدند بخشوده می شود.

وی افزود: کشاورزان گلستانی می توانند از تاریخ ۲۵ مرداد ماه تا ۱۱ شهریور ماه با مراجعه به شعب بانک کشاورزی استان گلستان از این بخشودگی که به مناسبت هفته دولت در نظر گرفته شده استفاده کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان برپایی میز خدمت در تمامی شعب بانک کشاورزی را از جمله برنامه های هفته دولت برشمرد و بیان کرد: کشاورزان و تولیدکنندگانی که در حوزه بانکی دچار مشکل هستند، می توانند به صورت تلفنی و یا حضوری به شعب موردنظر مراجعه کرده تا همکاران ما در راستای رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

صیادی از اعطای تسهیلات دامدار کارت به دامداران گلستانی به مناسبت هفته دولت خبر داد و ابراز داشت: اعطای این تسهیلات همچنان ادامه دارد و خوشبختانه بانک کشاورزی گلستان در این بخش عملکرد خوبی داشته و رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان به اضافه کرد: همچنین متقاضیان وام ازدواج که تا تاریخ 29 مرداد ماه تشکیل پرونده داده و پرونده آنها تشکیل شده با مراجعه به شعب بانک کشاورزی بدون هیچ محدودیت از تسهیلات این بخش بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.