رأفت: هواداران نباید زحمات هاشمی‌نسب برای پرسپولیس را فراموش کنند/ فولاد دونده بود و به خواسته‌اش رسید

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره توقف خانگی پرسپولیس و از دست دادن دو امتیاز مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: طبیعی است که هواداران پرسپولیس انتظار برد تیم‌شان را داشته باشند و قطعاً این نتیجه باب میل آنها نبود. فولاد فوق‌العاده دونده و سخت‌کوش ظاهر شد و اجازه بازیسازی به حریف را نمی‌داد. پرسپولیس در ایجاد موقعیت گلزنی، موفقیت همیشگی را نداشت و بازی مساوی شد تا فولاد به خواسته‌اش برسد.

وی کسب دو امتیاز، آنهم بدون گل زده را اتفاقی ناخوشایند برای پرسپولیس دانست و به خبرآنی گفت: تیم در زمینه بازیکن و کادر فنی با تغییراتی مواجه شده است و به زمان نیاز دارد. هواداران هم باید صبر و حوصله بیشتری به خرج بدهند تا به بازیکنان استرس وارد نشود. قطعاً پرسپولیس می‌تواند نتایج لازم را در بازی‌های آینده بگیرد و امیدوارم شرایط با اضافه شدن مهاجم خارجی و تدابیر کادر فنی تغییر کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد چالش هواداران پرسپولیس با مهدی هاشمی‌نسب و فحاشی به او تصریح کرد: نمی‌دانم چه مسائلی در ورزشگاه ایجاد شد. با این حال باید بگویم من با هاشمی‌نسب همبازی بودم و زندگی کردم. مهدی پسر خوش‌قلب و مهربانی است و در پرسپولیس چهار گل به استقلال زد. او گل‌های حساس دیگری هم به ثمر رساند و سپس تصمیم گرفت به تیم رقیب برود.

«هواداران نباید زحمات هاشمی‌نسب برای پرسپولیس را فراموش کنند.»، رأفت ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: آنها باید حرمت بازیکنان سابق پرسپولیس را نگه دارند و نباید به حواشی دامن بزنند. پرسپولیس فصلی سخت و حساس در پیش دارد و هواداران باید به تیم آرامش بدهند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.