بهتاج: به‌زودی بازیکنانی را که نیاز داریم جذب می‌کنیم/ تراکتور در بازی اول عملکرد خوبی داشت

ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی درباره عملکرد تیم تراکتور در نخستین دیدار فصل خود مقابل گل‌گهر سیرجان و شکست 2 بر یک سرخپوشان اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود، خصوصاً در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. طبیعی است بازی اول دو تیم بود و اگر دقت کنید تمام تیم‌ها مشکل ناهماهنگی داشتند. قطعاً بازیکنان در دیدارهای پیش رو شناخت بهتری از هم پیدا خواهند کرد و شرایط تیم و نتایج بهتر خواهد شد.

وی در مورد جذب مهاجم خارجی و اینکه گفته می‌شود تراکتوری‌ها در چند پُست دنبال جذب بازیکن جدید هستند، گفت: طبق نظر کادر فنی در هر پُستی که بازیکن نیاز داشته باشیم به‌زودی اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد. در مورد مهاجم هم فعلاً نمی‌توانم چیزی بگویم و اگر چیزی نهایی شد، اعلام می‌کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه چه زمانی این ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر آماده خواهد شد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه تراکتور تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن معایب ورزشگاه یادگار امام (ره) برطرف شود و بتوانیم میزبانی از هواداران‌مان را در این ورزشگاه داشته باشیم. کارها به طور شبانه‌روزی در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر این ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر آماده شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.