انتقاد از سرعت کند بهسازی جاده آزادشهر _ شاهرود/ احداث زیرگذر در میدان جمهوری آزادشهر

خبرآنی/گلستان فرماندار شهرستان آزادشهر از روند کند بهسازی جاده این شهرستان به سمت شاهرود انتقاد کرد و گفت: باید اعتبارات لازم در این حوزه در سطوح ملی و استانی تقویت شود.

سید جواد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یکی از بالهای توسعه استان و شهرستان بوده اند، اظهار کرد: بنده شخصا رسانه ها و خبرنگاران را به عنوان مشاورانی امین و کارآزموده می دانم که در بسیاری از امور می توانند کمک کننده به مردم و دولت باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان آزادشهر یکی از شهرستان های محوری شرق استان است، افزود: انتظار ما این است که شهرستان آزادشهر به عنوان محل عبور زائران امام رئوف علیه السلام همچنان مورد توجه جدی قرار گرفته و اعتبارات این شهرستان افزایش پیدا کند.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تقدیر از استاندار گلستان و نگاه مثبت وی به توسعه متوازن در سطح استان، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم با حمایت استاندار و همراهی نماینده مردم در مجلس شهرستان آزادشهر با شتاب بیشتری به سمت توسعه حرکت می کند.

کریمی با انتقاد جدی از روند کند بهسازی جاده آزادشهر به شاهرود که یک جاده بین المللی است، ادامه داد: تردد زیادی در این مسبر صورت می‌گیرد که فقدان جاده مناسب با هر دلیلی از جمله کمبود اعتبار پذیرفتنی است و موجب بروز خطر برای عزیز شده است.

وی با اشاره به اینکه جهت تکمیل شدن این جاده حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: که در سفر اخیر وزیر اقتصاد به گلستان با هماهنگی استاندار  ۸۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶  برای ادامه کار درخواست کردیم که قول مساعد پیگیری آن از سوی وزیر محترم اعلام شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در پایان در رابطه با ترافیک سنگین میدان جمهوری آزادشهر که مشکل زیادی هم برای مسافران عبوری و هم شهر گنبدکاووس در زمان اوج مسافرت‌ها بوجود آورده است، گفت: طی مطالعاتی که توسط کارشناسان شهرداری و راهداری انجام شده است تصمیم به ایجاد یک زیرگذر گرفته شد که برای ساخت زیرگذر در میدان جمهوری  حدود ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که طی یک نامه از وزیر اقتصاد از محل ماده ۵۶ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان درخواست کردیم تا بتوانیم این مشکل که هرساله در ایام عید و تابستان با آن مواجه هستیم را رفع کنیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.