تمدید رویدادی برای اشتغال در حوزه نانو تا ۳۰ مرداد

ثبت‌نام رویداد اشتغال با عنوان "هرنج" تا۳۰ مردادماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای اشتغال در فناوری‌نانو می‌توانند در این بازه زمانی اعلام شده برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرآنی، "هرنج" پلتفرمی برای توانمندسازی نیروی کار است که از طریق شناسایی نیازهای هر سازمان و ارزیابی و آموزش هدفمند نیروی انسانی این مسیر را از طریق ایجاد ارتباط تعاملی دو سویه، تسهیل می‌کند.

این پلتفرم برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد از روش‌های نوین آموزش و ارزیابی منابع انسانی که بر پایه یادگیری از طریق انجام دادن و همینطور یادگیری از طریق رقابت یا همان Learning-by-doing و learning-by-competition استفاده می‌کند.

فازهای اول تا چهارم این رویداد شامل دریافت رزومه افراد، رصد سوابق متقاضیان و انتخاب افراد برای مصاحبه حضوری، مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان و اعلام چند برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان و برگزاری دوره دو ماه آموزشی و ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان با همکاری کارفرما است و در فاز پنجم اقدام به معرفی برگزیدگان نهایی و شروع مراحل استخدام خواهد بود. این فرآیند از ابتدای شهریور تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و نیاز است که افراد در طی این مدت، زمانی را برای انجام پروژه‌های فردی مخصوص کارفرما و چالش‌های کار تیمی اختصاص دهند.

به نقل از ستاد نانو، برای هر فرصت شغلی ۲ تا ۳ نفر پذیرفته می‌شوند و امکان شرکت در این دوره‌ها را خواهند داشت و در نهایت در صورت تایید کارفرما یک نفر برای هر فرصت شغلی برگزیده خواهد شد.

در این فرایند سابقه کار در انتخاب افراد اهمیت دارد، اما ممکن است مجموع ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان در پروژه‌ها نسبت به افراد دارای سابقه کاری دارای ارجحیت بیشتری باشد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.