تحول اقتصادی در کشور در گروی انقلاب اداری در حوزه بروکراسی

خبرآنی/کرمان وزیر اقتصاد و دارایی گفت: تحول اقتصادی در کشور اتفاق نمی افتاد مگر اینکه بتوانیم انقلاب اداری در حوزه بروکراسی ایجاد کنیم.

سیداحسان خانداوزی ظهر امروز ۲۱ مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان گفت: توسعه اقتصادی باید مداوم و پایدار باشد.

وی با بیان اینکه تلاش ما معطوف به برداشتن موانع از پیش پای فعالان اقتصادی است گفت: قطعا چنین کاری زمان بر و دشوار است اما این قول را به همه می دهیم که ما با قاطعیت به دنبال این موضوع مهم هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی به موضوع تحول اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: تحول اقتصادی در کشور اتفاق نمی افتاد مگر اینکه بتوانیم انقلاب اداری در حوزه بروکراسی ایجاد کنیم.

خاندوزی از پیگیری های لازم در هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سخن به میان آورد و تصریح کرد: در زمینه توسعه ادارات و زیر مجموعه های آنها باید به سمت دولت هوشمند برویم تا بتوانیم با بهره وری بالاتر، خدمات و سرویس دهی مناسب تر را ارایه کنیم.

وی افزود:  استان کرمان وضعیت مناسبی در مباحث اقتصادی و اتاق بازرگانی دارد و لذا در این مورد نیز باید سرعت کارها را بالاتر ببریم تا بازدهی اقتصادی مطلوبتری داشته باشیم ضمن آنکه مجموعه ها در مسیر اهدافشان باید بهره ورتر، کارآمدتر، سالم تر و قانونمندتر پیش روند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.