تحول اقتصادی در گرو انقلاب اداری در حوزه بروکراسی

خبرآنی/کرمان وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول اقتصادی اتفاق نمی افتد مگر اینکه بتوانیم انقلاب اداری در حوزه بروکراسی ایجاد کنیم

سیداحسان خاندوزی عصر امروز ۲۱ مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان در محل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اظهار کرد: توسعه اقتصادی بایستی مداوم و پایدار باشد.

وی با بیان اینکه تلاش ما معطوف به برداشتن موانع از پیش پای فعالان اقتصادی است، گفت: چنین کاری زمان بر و دشوار است و ما با قاطعیت به دنبال این موضوع مهم هستیم.

خاندوزی افزود: تحول اقتصادی اتفاق نمی افتد مگر اینکه بتوانیم انقلاب اداری در حوزه بروکراسی ایجاد کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیگیری های لازم در هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سخن گفت و تصریح کرد: باید در زمینه توسعه ادارات و زیرمجموعه های آن به سمت دولت هوشمند برویم تا بتوانیم با بهره وری بالاتر، خدمات و سرویس دهی مناسب تر را ارائه کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: استان کرمان وضعیت مناسبی در مباحث اقتصادی و اتاق بازرگانی دارد و لذا در این مورد نیز بایستی سرعت کارها را بالاتر ببریم تا بازدهی اقتصادی مطلوبتری داشته باشیم.
خاندوزی افزود: مجموعه ها در مسیر اهدافشان باید بهره ورتر، کارآمدتر و قانونمندتر پیش بروند.

به گزارش خبرآنی، کمک به ۱۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل از محل اموال تملیکی، توانمندسازی محله ای و برگشت مالیات به عوارض آن به استان ها از دیگر محورهای سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی در این جلسه بود.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.