وویوویچ: در مقاطعی مانند یکی از برترین تیم‌های جهان ظاهر شدیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل آذربایجان و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی گفت: بازی بسیار خوبی را در 20 نخست از بازیکنانم شاهد بودیم و مانند یکی از تیم‌های مطرح هندبال جهانی مقابل حریف ظاهر شدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال افزود: بعد از دقیقه 20 احساس کردم بازیکنانم کمی از شرایط خوب خود فاصله گرفتند، به همین خاطر بین دو نیمه در رختکن با آنها صحبت و نکات فنی را گوشزد کردم و به همین خاطر بازیکنانم به بازی خوب خود بازگشتند.

وویوویچ در مورد برنامه‌ریزی بازی‌ها و اینکه مجبور است فردا به کمترین استراحت مقابل قطر به میدان برود گفت: برنامه‌ریزی واقعاً عجیب است. فردا باید جلوی قطر بازی کنیم و بعد از آن در صورت پیروزی فینال در روز یکشنبه برگزار می‌شود و واقعاً درک نمی‌کنم چرا به این شکل برنامه‌ریزی مسابقات هندبال انجام شده است.

وی با ستایش از دروازه‌بانان تیم ملی اظهار داشت: در دیدار نخست محمد سیاوشی فوق‌العاده بود و در دیدار مقابل آذربایجان نیز شاهد درخشش علی رحیمی بودیم‌.

وویوویچ در مورد مصاف با قطر در دیدار نیمه‌نهایی عنوان کرد: قطر با تیمی متفاوت به این بازی‌ها آمده و شناخت زیادی از بازیکنان این تیم نداریم. با این حال تمام تلاش ما کسب پیروزی و رسیدن به مدال است.


انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.