این شرکت کالاهای ورزشی به روزنامه آلمانی هندل بلت گفت: هر گونه سقوط بلندمدت چین به عنوان یک بازار در حال رشد میتواند اهداف فروش و سود آدیداس را تا سال ۲۰۲۵ تضعیف کند.
به گزارش خبرآنی، کسپر رورستد، مدیر عامل آدیداس اظهار کرد که اگر مفروضات اولیه به طور دائم تغییر کند، ما نیز باید اهداف خود را تعدیل کنیم. با این حال، او معتقد نیست که چین در نهایت از برندهای غربی روی برگرداند.
رورستد گفت: در آن صورت همه شرکتهای جهان با مشکل مواجه خواهند شد اما من فکر نمیکنم این واقع بینانه باشد. چین بازخواهد گشت و پس از آن فضای زیادی برای رشد وجود دارد.
او افزود که آدیداس در درک کافی از مصرفکنندگان در چین اشتباه کرده است. ماه گذشته، آدیداس هدف درآمدی خود در سال ۲۰۲۲ را کاهش داد و دلیل آن این بود که بهبودی کندتر از حد انتظار در چین از محدودیتهای همهگیر، کاهش یافته است.
انتهای پیام