جزیده: مسابقه با قطر چالشی خوب برای بازیکنان ایران بود/ در بازی بعد محکم‌تر و منظم‌تر عمل می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، عظیم جزیده در مورد پیروزی تیم ملی والیبال «ب» ایران در نخستین مسابقه‌اش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل قطر اظهار داشت: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. قطر در رقابت‌های چلنج کاپ حضور داشته و تیم قابل احترامی است. می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این مسابقه برآمدند.

سرمربی تیم ملی «ب» والیبال ایران با تأکید بر اینکه بازیکنان تیمش در نخستین مسابقه خود خیلی خوب ظاهر شدند، تصریح کرد: بازی تدارکاتی چندانی که بازیکنان را تحت فشار گذاشته باشد نداشتیم و این دیدار فرصت خوبی بود تا با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و البته با ریکاوری بهتر در ادامه، بازی‌های بهتری داشته باشیم.

جزیده در پایان خاطر نشان کرد: صد درصد تجزیه و تحلیل فنی و روانی از مسابقه با قطر خواهیم داشت تا بتوانیم برای بازی بعد محکم‌تر و منظم‌تر بازی کنیم.

تیم ملی «ب» والیبال ایران امروز (سه‌شنبه - 18 مرداد) در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست قطر با نتیجه 3 بر صفر شد. تیم ایران از ساعت 11:30 روز پنجشنبه 20 مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.