وصل شدن آب باغملک تا ۴۸ ساعت آینده/ آبرسانی با تانکر در حال انجام است

خبرآنی/خوزستان رییس اداره آبفا باغملک با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهرستان گفت: در پی این بارندگی‌ها آب شهری و روستایی قطع شد و تا ۴۸ ساعت آینده یا حتی زودتر آب این مناطق وصل خواهد شد.

علی حسین کردزنگنه در گفت و گو با خبرآنی در خصوص وضعیت آب شهرستان در پی بارندگی‌های سامانه بارشی مونسون اظهار کرد: آب شهرستان باغملک بر اثر سیلاب از شب گذشته قطع شده است و در حال حاضر با مشکل قطعی آب در شهرستان مواجه هستیم.

وی افزود: از شب گذشته عملیات اجرایی رفع قطعی آب را آغاز کردیم. این کار، کار زمانبری است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در اسرع وقت و در کمترین زمان آب وصل شود. آب شهرستان تا ۴۸ ساعت آینده یا حتی زودتر وصل خواهد شد.

کردزنگنه تصریح کرد: آب شهری و ۵ تاسیسات آّبرسانی روستایی شامل هپرو، طلاور، صیدون جنوبی، پوتو و لالب بختگان که از رودخانه آب دریافت می‌کنند، قطع شد اما در حال حاضر آب منطقه پوتو وصل شده و برقرار است و مشکلی ندارد.

وی در خصوص بحث کیفیت آب شهرستان، عنوان کرد: آب مناطقی که به رودخانه‌ها متصل هستند کدورت بالایی دارد.

کردزنگنه با اشاره اینکه تصفیه‌خانه‌های شهرستان غیر از ۵ تاسیسات آبرسانی روستایی، هیچ مشکلی ندارند، افزود: ۷۰ درصد ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان در مدار هستند. آن ۳۰ درصد هم مشکلی ندارند و تنها به دلیل گل آلود بودن، آب پمپاژ نمی‌شوند.

رییس اداره آبفا باغملک در خصوص تامین آب شهرستان تا وصل شدن مجدد آب گفت: درحال حاضر توسط تانکرهای سیار، آبرسانی به این مناطق در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.