خسارت بارندگی‌های مونسون به بخش کشاورزی و دامپروری خوزستان

خبرآنی/خوزستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون خسارت هایی به حوزه کشاورزی اعم از باغبانی، دامداری و تاسیسات زیربنایی استان وارد شده است.

خدارحم امیری زاده در خصوص ارزیابی خسارت ها به کشاورزان و دامداران آسیب دیده در پی فعالیت سامانه مونسون اظهار کرد: در پی این پدیده خسارت هایی به حوزه کشاورزی اعم از باغبانی، دامداری و تاسیسات زیربنایی وارد شده است.

به گزارش خبرآنی، وی افزود: افرادی که محصول، دام یا تجهیزاتشان را بیمه کرده اند، سریعا بیمه خسارت ها را بررسی خواهد کرد و خسارت ها پرداخت می شود.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: خسارت آن دسته از افرادی که محصولات، دام یا تجهیزاتشان را بیمه نکرده اند نیز بررسی می شود و به ستاد مدیریت بحران استانداری، ستاد مدیریت بحران وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه خوزستان ارائه و در هیات دولت نیز مطرح می شود.

امیری زاده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با بیان اینکه ۳۰ درصد حق بیمه را دولت و ۷۰ درصد را کشاورز یا دامدار پرداخت می کند، بیان کرد: اگر اعتباری در این خصوص اختصاص داده شد، خسارت این افراد نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.