حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال| از حضور مدرس اسپانیایی تا اشاره افشاریان به دستمزد 5 میلیونی داوران/ اخطار ماجدی به خاطیان در فصل جدید عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، سمینار دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ایران با حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته داوران در سالن همایش مجموعه ورزشی تلاش برگزار شد.

* داوید فرناندز بوربالان داور اسپانیایی و مدرس فیفا با حضور سمینار دانش‌افزایی داوران لیگ برتر قرار است آخرین نکات، قوانین داوری فوتبال برای داوران تدریس کند.

* میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در افتتاحیه کلاس‌های پیش‌فصل داوران حضور پیدا کرد.

* در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران، ماجدی از طریق یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال پیگیر حضور مهدی تاج در یکی از برنامه‌های ورزشی تلویزیونی بود.

* حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این سمینار حضور داشتند.

* خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران دقایقی پشت تریبون رفت و درباره مشکلات داوری در فوتبال ایران صحبت کرد و از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست به مشکلات داوری توجه شود و نیازهای آنها را برآورده کنند. افشاریان در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که حق داور لیگ برتر نیست که برای قضاوت در یک بازی لیگ پنج میلیون تومان دریافت کند.

* در این سمینار 140 داور و کمک‌ داور از شهرهای مختلف حضور دارند و قرار است پس از تست‌های آمادگی جسمانی، داورانی که شرایط بهتری داشتند برای قضاوت در لیگ برتر انتخاب شوند.

* حسن کامرانی دبیرکل فدراسیون فوتبال در جریان صحبت‌های خود برای داوران در مورد اینکه داوران بین‌المللی کشورمان به خاطر نداشتن لایسنس VAR از قضاوت در مسابقات آسیایی کنار گذاشته شدند، گفت: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این مشکل را حل کنیم.

* سیدمهدی سیدعلی داور لیگ برتر فوتبال که گفته شده بود پس از پایان لیگ از داوری خداحافظی خواهد کرد، با حضور در کلاس‌های داوری به این شایعات پایان داد و قرار است در این فصل هم سوت بزند.

* میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در شروع صحبت‌های خود برای داوران با حالت کنایه گفت امیدوارم هرچه زودتر ماسک دورویی بعضی از افراد در فوتبال برداشته شود تا فوتبال ما رنگ واقعی خود را پیدا کند در ادامه به داوران این قول را داد که پس از جلسه با ارکان قضایی فدراسیون فوتبال این قول را خواهم داد که در این فصل شدیدترین برخورد انضباطی را با خاطیان مسابقات لیگ برتر خواهیم داشت.

فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال ,

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.