سرپرست فدراسیون ژیمناستیک: از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنم/ دستور دارم انتخاباتی آرام و عادلانه برگزار کنم

زهرا مرزوقی سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره انتصابش به این سمت که اواخر هفته گذشته صورت گرفت، اظهار داشت: از اعتمادی که به من شد، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در کنار خانواده بزرگ ژیمناستیک داشته باشیم. مهمترین وظیفه من در این فدراسیون برگزاری یک انتخابات سالم، خوب و در شأن ژیمناستیک است و امیدوارم بتوانیم به خوبی از عهده این وظیفه برآیم.

وی با اشاره به رویدادهای پیش روی ژیمناستیک گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی در پیش است که ورزشکاران به همراه مربیان در اردو هستند. تلاش می‌کنیم در این چند روز باقیمانده تا زمان اعزام به ترکیه، آرامش همچنان حکمفرما باشد و ورزشکاران بدون دغدغه اعزام شوند. البته ما رویدادهای دیگری را هم پیش رو داریم. من هر جا که مشغول بودم، همیشه برنامه‌ها و رویدادها را روی یک تخته بزرگ می‌نوشتم تا بتوانم هر روز آنها را ببینم و بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشم. امیدوارم در ژیمناستیک هم شرایط خوبی مهیا باشد و همه چیز با آرامش جلو برود.

مرزوقی عنوان کرد: وظیفه من برگزاری یک انتخابات سالم است و در این میان، قرار نیست از هیچ نامزدی حمایت داشته باشم. من طبق قوانین عمل خواهم کرد  و آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که خارج از چارچوب جلو نمی‌روم. سعی می‌کنم آخرین شرایط مربوط به انتخابات کمیسیون‌ها را پیگیری کنم تا شرایطش مشخص شود و سر و سامان پیدا کند. پس از آن نیز سایر مسائل مورد بررسی و اجرا قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: ما باید یک انتخابات شایسته را برگزار کنیم. مقام عالی وزارت و همچنین پولادگر معاون او، دستور داده‌اند که حفظ آرامش و عدالت را در دوره حضورم و همچنین برگزاری انتخابات مدنظر قرار بدهم و جز این هم نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.