آذرباد: بعید می‌دانم در فصل آینده تیم ضعیف داشته باشیم/ ربیعی به گردن من حق دارد

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره وضعیت مس رفسنجان و تغییراتی که این تیم نسبت به فصل گذشته داشته است، گفت: امسال بازیکنان باتجربه‌ای به تیم اضافه شدند و شرایط خوبی برای فصل جدید داریم. هدف ما این است که بعد از نتایج خوب سال گذشته، در فصل جدید بهترین تیم شهرستانی شویم و شخصیت تیمی خودمان را بالا ببریم.

وی اظهار داشت: امسال بازیکنان باکیفیت بین تیم‌ها تقسیم شدند و بعید می‌دانم در فصل آینده تیم ضعیف داشته باشیم. همه تیم‌ها لیگ سختی در پیش خواهند داشت و شش هفت تیم هم دنبال قهرمانی هستند.

آذرباد که بعد از اتمام لیگ بحث جدایی‌اش از مس رفسنجان مطرح شده بود، یادآور شد: من چند پیشنهاد خوب داشتم که جدی‌ترین پیشنهاد مربوط به استقلال بود. با این حال با باشگاه مس قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می‌گذاشتم. باشگاه مس برای من خیلی زحمت کشیده و محمد ربیعی هم به گردن من حق دارد. در نهایت در مس ماندگار شدم و بابت این اتفاق خوشحالم.

هافبک مس در پایان در خصوص حضور منشا و پریرا در خط حمله مس تصریح کرد: آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و من هم تلاش می‌کنم مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهم. امیدوارم طلسم آقای پاس گل برای من در این فصل شکسته شود و بتوانم این عنوان را به دست بیاورم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.