جریمه ۱۷ خبازی متخلف در بندرگز

خبرآنی/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز از تشکیل پرونده و جریمه ۱۷ واحد خبازی متخلف در این شهرستان در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

صابر حسن پور امروز ۲۹ تیرماه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز با اشاره به تشدید نظارت ها بر بازار و صنوف به ویژه خبازی ها، اظهار کرد: نباید بگذاریم طرح مردمی کردن یارانه ها که برای کمک به مردم و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان شکل گرفته با تخلف و بی اعتنایی برخی تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه به صورت روزانه و مداوم نظارت های دقیق بر خبازی ها صورت می گیرد، افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با قطعی شدن تخلف ۱۷ واحد خبازی، برخورد قانونی آنها صورت گرفته است. 

فرماندار شهرستان بندرگز با تاکید بر اینکه پرونده تخلف این واحدهای خبازی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده  است، خاطرنشان کرد: بر اساس آرای صادر شده این خبازی ها در مجموع به پرداخت ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

حسن پور کم فروشی، بی کیفیت بودن نان، تعطیلی خودسرانه و فروش غیرمجاز آرد را از مهمترین تخلفات این واحدهای خبازی دانست و ادامه داد: در صورت تکرار تخلفات و عدم توجه خبازان به مصوبات شورای آرد و نان ، مجبور به قطع سهمیه و بستن نانوایی های متخلف خواهیم شد.

فرماندار شهرستان بندرگز بر لزوم همکاری مردم با دستگاههای نظارتی برای برخورد قاطع و به موقع با تخلفات در صنوف مختلف تاکید کرد و گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خبازی ها مراتب را به دستگاههای مسئول از جمله فرمانداری، تعزیرات، اتاق اصناف و یا صمت گزارش دهند.

انتهای پیام 

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.