١٠٠ رتبه زیر هزار کنکور از شرکت‌کنندگان در طرح نخبه‌پروری نفت بودند

شرکت‎کنندگان در طرح نخبه‎پروری منطقه ویژه پارس در استان بوشهر توانستند ١٠٠ رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری سال ٩٧ کسب کنند.

شرکت‎کنندگان در طرح نخبه‎پروری منطقه ویژه پارس در استان بوشهر توانستند ١٠٠ رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری سال ٩٧ کسب کنند.

 طرح نخبه‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان مناطق پیرامونی صنعت نفت در سال‎جاری برای سومین سال پیاپی از‌سوی سازمان منطقه ویژه پارس در استان بوشهر اجرایی شد.

مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش تربیت نیروهای تحصیلکرده و ماهر در پیشبرد اهداف صنعت نفت گفت: برنامه‌ریزی آموزشی مدون می‎تواند نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی ایفا کند و این نگاه و برنامه راهبردی همواره در اولویت کاری صنعت نفت بوده است.

وی اظهار کرد: طرح نخبه‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با همراهی دانش‎آموزان و خانواده‎ها به منظور کمک به تقویت نیروی انسانی موجود و اشتغال پایدار با جدیت دنبال می‎شود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با ابراز خوشحالی از کسب موفقیت‎های دانش‎آموزان در کنکور سراسری امسال گفت: خوشحالیم زمینه‎ای فراهم شد تا دانش‎آموزان استان بوشهر با تلاش و پشتکار خود و با حضور فعالانه در فعالیت‎های آموزشی طرح نخبه‎پروری، موفق به کسب رتبه‎های درخشان شوند.
منبع: شانا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.