به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، حجت مومنی، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با هدف تکریم شهروندان و اطلاع رسانی بروز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامه ای فشرده، اقدام به جمع آوری و ثبت داده های مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راه اندازی سامانه ای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثه ای که منجر به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.
وی افزود: این طرح نوآورانه که برای نخستین بار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است با آگاه سازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروه های فنی در محل به منظور رفع عیب رخ داده ، توانسته است تا حد قابل توجهی تماس های تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت، کاهش و میزان رضایت مندی مشترکان را افزایش دهد.
سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: سامانه مزبور به منظور افزایش تعامل با شهروندان به صورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامک های ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاه داده های مشترکان، اصلاح شماره های تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان می توانند با دریافت و نصب نرم افزار "برق من" از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهره مند شوند.
انتهای پیام/