اعتبارات برای تکمیل پروژه ایمن سازی رودخانه خوانسار تخصیص یابد

اعتبارات برای تکمیل پروژه ایمن سازی رودخانه خوانسار تخصیص یابد

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت رودخانه خوانسار و به منظور پیشگیری از خسارات جانی و مالی خواستار تسریع در تکمیل پروژه ساماندهی و ایمن سازی این رودخانه شد.

به گزارش خبرآنی، سید مسعود خاتمی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در طول ۷۰ سال گذشته سیلاب های ویرانگر دو بار خسارت جانی و مالی به مردم شهرستان خوانسار وارد کرده است. رودخانه مرکزی به طول ۱۳ کیلومتر در این شهرستان وجود دارد که به دلیل عدم ساماندهی خطر سیلاب و احتمال بروز خسارت به مردم در سطح شهر وجود دارد. 

وی در ادامه اظهار کرد: یک بار در سال ۶۶ سیل علاوه بر وارد کردن خسارت های مالی، جان ۳۰ نفر از مردم خوانسار را گرفت. به دنبال آن از سال ۶۸ پروژه ساماندهی رودخانه آغاز و مورد تاکید مدیران ملی و استانی قرار گرفت، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی بعد از ۳۰ سال این پروژه همچنان نیمه کاره مانده است. در دولت قبل مدیران ملی و استانی نیز بر تکمیل این پروژه تاکید داشتند اما به دلیل عدم هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم تخصیص داده نشد. باید هرچه سریع تر اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شود. 
انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.