نماینده گناباد: وزارت کشاورزی با روال فعلی تا پایان سال ۲.۵ میلیارددلار کارکرد منفی خواهد داشت

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های وزارت جهاد کشاورزی کارکرد این وزارتخانه در فروردین ماه سال جاری نسبت به فروردین ماه سال قبل منفی ۲۱۰ میلیون دلار است.

به گزارش خبرآنی، محمد صفایی نماینده گناباد در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال از وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تخلفات گسترده مدیر عامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران به عنوان طراح سوال گفت: سوالم را در بهمن ماه مطرح کردم و در اسفندماه آقای وزیر به کمیسیون کشاورزی آمدند و مسائل و تخلفات بیان شد، ایشان (از عملکرد سازمان تعاونی روستایی) حمایت کردند.

وی افزود: همکاران عزیز گفتند که جلسه‌ای در دفتر آقای وزیر داشته باشیم و در این جلسه نیز مجدداً از  مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران حمایت شد، در خردادماه جلسه سوم برگزار شد و همچنان این حمایت انجام شد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های وزارت جهاد دانشگاهی در گزارشی اقدامات این وزارتخانه را در فروردین ماه سال جاری با سال ۱۴۰۰ مقایسه کرده است؛ بر اساس این گزارش کارکرد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به فروردین ماه سال قبل منفی  ۲۱۰ میلیون دلار است؛ این یعنی اگر با شرایط فعلی پیش برویم وزارت جهاد کشاورزی تا پایان سال ۲ و نیم میلیارد دلار کارکرد منفی نسبت به سال ۱۴۰۰ خواهد داشت.

صفایی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه هایی نظیر برنامه بازرگام داشتند که بنا بود مایحتاج مردم را به درب منازل برسانند که متاسفانه همه اینها شعاری بیش نبود.

ادامه دارد...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.