فتوحی: کسانی که از سابر انتقاد دارند به انصاف‌شان رجوع کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، محمد فتوحی در خصوص درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و انتظارات از او برای مسابقات قهرمانی جهان گقت: مسابقات قهرمانی جهان بالاترین مسابقات در سال است. همیشه سعی می‌کنیم برای این مسابقات در پیک آمادگی باشیم. در قهرمانی آسیا آنطور که مد نظر داشتیم نتوانستیم نتیجه بگیریم و می‌رویم تا از مسابقات قهرمانی آسیا دست پر برگردیم. امتیازات قهرمانی جهان در رنکینگ جهانی  بالا است و امیدوارم نتیجه خوبی در قهرمانی آسیا کسب کنم.

وی در خصوص اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا در شرایطی که توقعات از علی پاکدامن و محمد رهبری بیشتر از سایرین بود، بهترین نتیجه را کسب کرد،اظهار داشت:  موضوع رهبری و‌ پاکدامن یک اتفاق بود مطمئنا آنها شایستگی بیشتری نسبت به نتیجه‌ای که گرفتند، دارند. وظیفه هر ورزشکار این است که در هر مسابقه بهترین نتیجه را بگیرد و من هم می‌خواستم به عنوان یک ورزشکار بهترین نتیجه را به دست بیاورم. شاید کادر فنی از این نتیجه راضی بود اما قصد من کسب مدال بود‌ و هنوز هم ناراحت هستم که دستم از مدال کوتاه ماند. 

ملی‌پوش سابر کشورمان در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌هایی که برخی در مورد انتخابی تیم ملی ایجاد کردند تا چه حد باعث شد انگیزه بیشتری برای کسب بهترین نتیجه را داشته باشید، گفت: این اتفاق برای بار اول نبود. هیچ وقت از قبل در تیم ملی فیکس نبودم که خیالم راحت باشد. برای المپیک از یک سال قبل و بعد از به تعویق افتادن المپیک یک سال دیگر تلاش کردم تا حضور خودم را ثابت کنم و اینکه بخواهم خودم را ثابت کنم اتفاق جدیدی برای من نبود. خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم و همیشه هدفم این است که در مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم. خداراشکر در قهرمانی آسیا خوب بودم که البته می‌توانست بهتر هم باشد.

فتوحی در خصوص اینکه برخی از اهالی شمشیربازی در آستانه انتخابات حواشی را ایجاد و پای سابر را به میان کشیدند، تصریح کرد:  ما به عنوان ورزشکار وارد این مسائل نمی‌شویم. کسانی که از سابر انتقاد دارند باید به انصاف خود رجوع کنند. اگر امروز شمشیربازی این جایگاه را دارد ببینند سابر چقدر در آن تاثیر داشته و چقدر هم سایر اسلحه‌ها تاثیر داشتند. همیشه وقتی نمی‌توانیم نتیجه خوب بگیریم به جای اینکه راه را پیدا کنیم دنبال بهانه هستیم. الان هم بازار اینکه نتایج ضعیف را به سابر مربوط کنند داغ است اما ما اهمیت نمی‌دهیم و جایگاه تیم خود را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.