منتقمی: مدارکم برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال کامل نبود/ باید به سمت بهتر شدن برویم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، بهروز منتقمی که برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون رفته بود، گفت: هنوز ثبت‌نام نکرده‌ام و تا ساعت 16 فرصت داریم. باید مدارک را تکمیل کنم و بعد اعلام نتیجه صورت بگیرد. برای ثبت‌نام در پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام خواهم کرد، اما باید مدارکم کامل شود تا اعلام کنم.

وی درباره اینکه آیا با توجه به حضورش در وزارت ورزش و جوانان آیا گزینه این وزارتخانه است، اظهار داشت: همیشه این قصه و داستان‌ها وجود دارد. چون مدیر وزارت ورزش و جوانان هستم و در کمیته ملی المپیک هم مارکتینگ را بر عهده دارم و فعلاً در صحنه ورزش حضور دارم. به همین دلیل گفتم شاید بتوانم کمک کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که با وضعیت موجود رئیس بعدی فدراسیون کار سختی دارد، خاطرنشان کرد: اگر مدیر توانمند، این کاره باشد با ارتباطاتی که در سطح کشور و سطوح بین‌المللی ایجاد می‌کند، می‌تواند برای فدراسیون اثرگذار باشد.

منتقمی در پاسخ به این پرسش که آیا مجمع فدراسیون فوتبال به برنامه نامزدها هم اهمیت می‌دهد یا نه، گفت: رئیس فدراسیون کننده باشد، می‌تواند با هیئت رئیسه کار کند و هماهنگ باشد. بستگی دارد که چه کسی کاربلدتر باشد، باقی نفرات هماهنگ می‌شوند.

وی راجع به اینکه آیا نواب رئیس خودش را مشخص کرده و برای ثبت‌نام به جمع‌بندی رسیده است، اظهار داشت: هنوز ثبت‌نام نکردم و نمی‌دانم. شاید هم این اتفاق رخ ندهد. به جمع‌بندی رسیدم، اما ثبت‌نام نکردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال که با سرپرست اداره می‌شود و شرایط بسیار ضعیفی دارد، گفت: دوستان زحمت می‌کشند و شرایط به گونه‌ای است که باید رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه که پست آنها خالی است، انتخاب شوند. کادری که هستند در جای خود حضور دارند و پست‌هایی که خالی است، باید از مجمع رأی بگیرند. الان نمی‌توان چیزی گفت، چون به سمت اتفاق بهتر می‌رویم.

منتقمی درباره اینکه اگر برای ثبت‌نام به جمع‌بندی رسیده است باید نواب رئیس خود را معرفی کرده باشد، خاطرنشان کرد: فایده‌ای ندارد و افراد در عمل، عقبه و سوادی که دارند و می‌شناسند باید پاسخگو باشند و با نام‌ها نمی‌توان ورود کرد.

وی در واکنش به اینکه دو ساعت به پایان ثبت‌نام نامزدها مانده است و چرا اعلام نمی‌کند که ثبت‌نام خواهد کرد یا نه، یادآور شد: وقتی هنوز دو ساعت زمان داریم، این حق من است که بعداً اظهارنظر کنم. شاید هم اتفاقی رخ ندهد، اما همه باید کمک کنیم تیم ملی در جام جهانی موفق شود، فوتبال پایه نتیجه بگیرد و در فوتبال جهان جایگاه بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.