سهم 39 هزار میلیاردی گنبدکاووس از سفر رئیس جمهور

خبرآنی/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه نخستین گام برای توسعه گلستان را هیئت دولت و رئیس جمهور برداشتند، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان قریب به 39 هزار میلیارد تومان برای تکمیل و ساخت پروژه های گنبدکاووس اختصاص یافت.

علی محمد زنگانه که امروز به همراه تعدادی از معاونین، مشاوران و مدیران کل ستادی خود به منظور تبریک عید سعید قربان به ائمه جمعه اهل سنت و مردم شهرستان گنبدکاووس در این شهرستان حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه در حاشیه این دیدارها با اشاره به اینکه گنبدکاووس یکی از شهرستانهای مهم و استراتژیک در استان گلستان است، اظهار کرد: همواره این شهرستان را یکی از تاثیرگذارترین شهرستانها در معادلات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح استان دانسته ایم.

وی با تبریک عید سعید قربان به همه مسلمین به ویژه مردم اهل سنت استان گلستان که با شکوه بیشتری این عید بزرگ همه مسلمانان را جشن می گیرند، افزود: امیدواریم در این روز بزرگ الهی با تقویت معنویت دلها تلاش و عزم خود را برای توسعه استان با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، شهرستان گنبدکاووس از اعتبارات ویژه ای برخوردار شد، خاطرنشان کرد: در این سفر بر اساس مصوبات تائید شده بالغ بر 38 میلیارد تومان به پروژه های شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافته است.

زنگانه مبلغ ۱۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از این اعتبارات را مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۲۲ هزار میلیارد ریال را مرتبط با منابع بانکی، تسهیلاتی و اشتغالزا دانست و ادامه داد: این اعتبارات با رعایت عدالت و نگاه توسعه‌ای بین ۱۴ شهرستان استان توزیع شده تا در سایه آن گام مهمی برای جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی و ارتقای سرانه درآمدی خانوارهای گلستانی برداشته شود. 

وی با اشاره به اینکه برای خارج شدن از وضعیت فعلی باید درآمد ناخالص استان گلستان به بالای ۲۲۵ هزار میلیارد تومان برسد، تصریح کرد: نخستین گام در این مسیر را دولت و رئیس جمهور برداشتند و در سفر به استان گلستان اعتبارات بی سابقه ای را به استان تزریق کردند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه گام‌های بعدی برای تحقق چشم انداز توسعه گلستان و جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی و ارتقای سرانه درآمد خانوارهای استان، جذب سرمایه گذار و مشارکت های مردمی، بخش خصوصی و تعاون است، اضافه کرد: برای اینکه به قله های ترسیم شده برای آینده استان برسیم باید همدلی و انسجام را در میان همه دلسوزان استان در اعلی ترین حالت ممکن ایجاد کنیم.

زنگانه وحدت و همدلی را در استان گلستان یکی از مزیت ها و امتیازات برجسته دانست و افزود: از همه ائمه جمعه، فرماندار ویژه، مسئولان، نخبگان و به ویژه علمای شیعه و اهل سنت برای ایجاد چنین وحدت و همدلی تشکر می کنم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.