ارزش افزودە حاصل از محصولات کشاورزی بە خود کشاورزان برگردد

خبرآنی/کردستان وزیر جهاد کشاورزی کشور گفت: در حوزە کشاورزی حمایت ویژەای از فعالان این حوزە صورت می‌گیرد و تلاش ما بر این است کە ارزش افزودە حاصل از محصولات کشاورزی بە خود کشاورزان بازگردد.

سیدجواد ساداتی نژاد امروز (۱۷تیر) در بازدید از بزرگترین گلخانە هیدرپونیک کشور در دیواندرە اظهار کرد: عدم توسعە گلخانەای، مجتمع‌های دامپروری و نبود صنایع تبدیلی از ضعف‌های موجود در استان کردستان است.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است کە ارزش افزودە حاصل از محصولات کشاورزی بە خود کشاورزان بازگردد.

ساداتی نژاد بیان کرد: توسعە گلخانەای، صنایع تبدیلی و مجتمع‌های دامپروری ظرفیت‌های خوبی است کە باید در استان توسعە و ایجاد شوند.

وی ادامە داد: باید سرمایەگذاری ویژەای در بحث صنایع تبدیلی و کشاورزی در استان صورت گیرد و مجموعەهای دامپروری نیز در استان توسعە پیدا کند.

ساداتی‌نژاد افزود: کردستان یکی از قطب‌های تولید گندم در کشور است و یکی از قطب‌های طرح جهش‌دیم‌زارهای کشور استان کردستان است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود کە امسال حدود ٨٥۰ هزار تن گندم در این استان برداشت شود کە از رشد قابل‌توجهی نسبت بە سال گذشتە برخوردار است.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: با حمایت‌های صورت‌گرفتە در طرح جهش دیم‌زارها، شاهد  توسعە و افزایش دیم‌زارها در کل استان خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانە اعتبارات ویژەای در این سفر برای بخش کشاورزی در نظر گرفتە شدە است کت امیدواریم زمینە تحولات بسیار خوبی در این استان باشد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.