یورش صهیونیست‌ها به مرکز شهر الخلیل/ تخریب منزل فلسطینی در جنوب شرقی شهر قدس

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند و در نتیجه آن درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و سربازان این رژیم رخ داد و نیروهای اسرائیلی همچنین اقدام به تخریب منزل یک شهروند فلسطینی در شهرک "صور باهر" در جنوب شرق شهر قدس کردند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر به منطقه باب الزاویه یورش بردند و به سمت جوانان فلسطینی گلوله‌های مشقی و بمب‌های صوتی و گاز سمی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

اراضی فلسطینی در دوره اخیر شاهد اقدامات خشونت‌آمیز روز افزون و توسعه چارچوب عملیات نیروهای رژیم اشغالگر در تعدادی از شهرها و روستاهای فلسطینی است و درنتیجه این اقدامات، چندین فلسطینی شهید و زخمی و هزاران تن بازداشت شدند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی به همراه چند دستگاه لودر به منزل خانواده ربایعه، در شهرک "صور باهر" در جنوب شرقی شهر قدس اشغالی یورش برده و این منزل را محاصره و شروع به تخریب آن کردند.

محمود ربایعه، مالک این منزل در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی به این منزل یورش بردند، در را شکستند و اعضای خانواده را بیرون بردند.

وی در ادامه افزود که از هفت سال پیش در این منزل زندگی می‌کرد و دادگاه اسرائیل ۹ ماه پیش دستور تخریب این منزل را داده بود.

 انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.