دیدار دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با دستیار وزیر امور خارجه آمریکا

در جریان دیدار دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) با دستیار وزیر امور خارجه آمریکا، مسائل حال حاظر سیاسی و میدانی در فلسطین مورد بحث و بررسی گرفت.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، حسین آل شیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین شامگاه یکشنبه در دفتر خود در رام‌الله با "باربارا لیف"، دستیار وزیرامور خارجه آمریکا و هادی عمرو، نماینده وی با حضور ماجد فرج،‌ مدیر کل اطلاعات عمومی سازمان آزادی بخش فلسطین دیدار کرد.

این دیدار در چهارچوب جلسات سازمان آزادی بخش فلسطین با آمریکا و همینطور آماده سازی برای سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.

همچنین در جریان گفتگوهای صورت گرفته، آخرین تحولات در سطوح سیاسی و میدانی در فلسطین در جریان تشدید تنش‌ها از جانب اسرائیل و اقدامات شهرک نشینان در قبال فلسطینان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آل شیخ بر بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس شرقی و خارج ساختن سازمان آزادی بخش فلسطین از لیست گروه‌های تروریستی کنگره آمریکا تاکید کرد.

وی در این دیدار با بررسی مسائل اقتصادی بر ضرورت کمک رسانی به تشکیلات خودگردان فلسطین با توجه به بحران مالی جهانی و همینطور بحران مالی در تشکیلات خودگردان فلسطین، تاکید کرد.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین افزود: نیازمند صلح، ثبات و پایان اشغالگری هستیم و این محقق نمی‌شود مگر اینکه یک دولت مستقل فلسطینی طبق مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی شکل گیرد.

وی در نهایت بر لزوم پایبندی به توافقات امضا شده بین سازمان آزادیبخش فلسطین و اسرائیل و اجرای قطعنامه‌های مشروعیت بین‌المللی که هنوز اجرایی نشده‌اند، تاکید کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.