دبیرکل شورای المپیک آسیا: برگزاری بازی‌های آسیایی در سال آینده

دبیرکل شورای المپیک آسیا گفت: بازی‌های آسیایی قطعا در سال آینده برگزار و روال آماده‌سازی در ایران و سایر کشورها انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین‌المللی شنا و حیدر فرمان مدیر بازی‌های آسیایی و رئیس انجمن بین‌المللی کوراش ظهر امروز(شنبه) پس از بازدید از موزه ورزش در محل کمیته ملی المپیک با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

المسلم در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه شورای المپیک آسیا نظر مثبت به فعالیت‌های صالحی امیری دارد، بیان کرد: بله درست است این صحبت من از روی عمل است نه حرف. چالش هایی که در کرونا ایجاد شد و شرایط سخت مالی شاهد دستاوردهایی بودیم که حاصل تلاش صالحی امیری بود. برای رسیدن به ثبات و نتیجه امیدوارم قدر کارهای خارق العاده انجام شده دانسته شود.

المسلم در پاسخ به این پرسش که تاریخ برگزاری بازی‌های آسیایی چه زمانی است، گفت: قطعا صحبت می‌کنیم و بازی‌ها سال آینده خواهد بود و قبل از سپتامبر نیست.

مدیرکل شورای المپیک آسیا در پاسخ به این پرسش که چرا چین المپیک زمستانی را برگزار کرد اما بازی‌های آسیایی را به تعویق انداخت؟ گفت: بازی‌ها آسیایی بزرگ‌تر از المپیک است و مدیریت این حجم از ورزشکار، همراه ‌اهالی رسانه در یک حلقه بسته با شمار زیادی از افراد سخت است. ما می‌خواهیم ورزشکاران خوشحال بوده و رسانه‌ها آزادی عمل داشته باشد. بازی‌های آسیایی قطعا در سال آینده رخ می‌دهد.

ببینید| شکار شگفت‌انگیز یک تمساح توسط جگوار
کانال عصر ایران در تلگرام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.