رژیم صهیونیستی تبعید خانواده‌های مجریان عملیات‌های فلسطینی را بررسی می‌کند

منابع خبری گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مقامات ذی‌صلاح دستور داده تا تخریب منازل عاملان فلسطینی حملات به اسرائیل از ساکنان شهرهای کرانه باختری و همچنین اخراج این عاملان از کرانه باختری و فرستادن آنها به غزه را بررسی کنند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از روسیا الیوم، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فرمانی به وزیر اقتصاد این رژیم، خواستار بررسی امکان تخریب خانه‌های عاملان فلسطینی عملیات‌های شهادت طلبانه و اخراج آنها از کرانه باختری به نوار غزه شد.

پیشتر وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در ماه مه از قوه قضائیه اسرائیل خواست تا امکان اخراج خانواده های "تروریست‌های" فلسطینی به نوار غزه را بررسی کند.

این وزیر همچنین خواستار بررسی قانون تخریب خانه‌های فلسطینی‌هاییدر صورت اقدام به حمله، شد.

براساس این درخواست وزیر اقتصاد، نفتالی بنت این درخواست را مد نظر قرار داد و خواستار بررسی‌های بیشتر در این زمینه شد، اما به گفته وب‌سایت‌های عبری، این اقدامات با مشکلات قانونی قابل توجهی همراه بوده و در داخل ارتش نیز مخالفت‌هایی وجود دارد.

وزیر اقتصاد اسرائیل در جلسه کابینه در این باره گفت: خانه‌های "تروریست‌ها" در داخل اسرائیل باید تخریب شود و انتقال از کرانه باختری به غزه باید مورد توجه قرار گیرد. این یک امر "ضروری" است.

بنت نیز در پاسخ گفت: باید دید در مواجه با این امر چه کارهای می‌توان انجام داد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.