پرینتر سه بعدی توسط یک تیم استارت آپی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، در حاشیه دومین روز از رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس، پرینتر سه بعدی ساخته شده توسط یک استارت آپ رونمایی شد. امیرحسین محمودی مدیر شرکت تولید کننده پرینتر سه بعدی گفت: تصمیم گرفتیم این دستگاه را با هدف ورود به بازار تولید کنیم.

محمودی ادامه داد: ما در ابتدا کار خود را با ساخت دستگاه پرینتر SLS شروع کردیم که به دلیل عدم آشنایی و همخوانی با بازار موفق نبود، لذا مجددا با آگاهی و دیدگاهی متفاوت به بازار ورود کردیم. طبق تحقیقات ما این دستگاه نمونه داخلی ندارد و در خارج نیز به صورت محدودی تنها در کشورهایی نظیر، اسپانیا، آمریکا، چین و لهستان موجود است.

رئیس پارک علم و فناوری مجارستان؛ آینده ایران با استارت آپها درخشان است

دکتر بولکای دنس رئیس پارک علم و فناوری مجارستان نیز با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد گفت: تعداد بالای جوانان در این نمایشگاه نشان گر رشد علمی ایران و آینده درخشان این کشور در حوزه استارت اپ و شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: پارک علم و فناوری مجارستان نماینده ۸۶ شرکت است که در ۴ حوزه انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت آمد، سلامت و بحثهای غذایی فعالیت دارد و این آمادگی وجود دارد تا در این زمینه ای با پارک فناوری پردیس و زیست بوم فناوری ایران تبادل نظر و همکاری داشته باشد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.