مقام روسی: سازمان‌های بین‌المللی از ارتکاب جرایم جنگی کی‌یف چشم پوشی می‌کنند

رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت، سازمان‌های بین‌المللی از ارتکاب جرایم بشری اوکراین علیه شهروندان این کشور چشم پوشی می‌کنند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل میزینتسف که ریاست ستاد هماهنگی واکنش بشردوستانه روسیه را نیز برعهده دارد، افزود: حقایق استفاده از بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی، کلیساها، مهدهای کودک و مراکز درمانی به همراه مدارس و سایر تاسیسات غیرنظامی از سوی نیروهای مسلح اوکراین به منظور پناه دادن به نیروهای نظامی و استقرار تسلیحات نشان می‌دهد که کی‌یف به طور قطع مرتکب جرایم بشری علیه شهروندان خودش شده است.

وی افزود: این اقدامات از سوی دولت اوکراین نشان می‌دهد که زندگی غیرنظامیان این کشور اصلا برای مقام‌های این کشور اهمیتی ندارد.

این مقام مسئول دولت مسکو ادامه داد: سازمان ملل، سازمان همکاری و امنیت اروپا، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به همراه چند سازمان حقوق بشری بین‌المللی همچنان نسبت به جرایم ارتکابی علیه بشریت توسط یگان‌های مختلف ارتش اوکراین علیه ساکنان در جمهوری دونباس و شهروندان بخش‌های مختلف اوکراین تحت کنترل کی‌یف چشم پوشی می‌کنند و این اقدامات مورد تایید کامل شرکای غربی تحت امر آمریکا هستند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.