رسیدگی داده محور، وصول بهنگام و رضایتمندی مودیان 3 اولویت سازمان امور مالیاتی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در بازدید از  اداره کل امور مالیاتی مودیان متوسط و در جمع مدیران و همکاران، رسیدگی داده محور، موضوع تکریم، رضایت مندی و تمکین مودیان و وصول بهنگام مالیات را بسیار مهم برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی برشمرد و گفت: اصلاح و تحول در نظام مالیاتی مطالبه ملی و اولویت مهم برای آینده رشد و توسعه اقتصادی کشور است.

منظور، تاکید کرد: برای ارتقای رضایتمندی مودیان باید از تمام اقدامات لازم بهره برده و با استفاده از حکمرانی داده ها، اطلاعات تراکنش های بانکی و کارتخوان ها به سمت رسیدگی داده محور و شفاف حرکت کرده تا اهداف نظام مالیاتی کشور بهتر تامین شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه وصول مالیات بهنگام و در زمان تحقق درآمد برای منابع مالیاتی مختلف از برنامه های سازمان مالیاتی می باشد، تصریح کرد: مجموعه این تدابیر باعث می گردد به سمت اجرای عدالت مالیاتی حرکت کرده و با برخوردهای یکسان مالیاتی، رضایت مودیان افزایش یابد.

وی، ضمن تقدیر از زحمات همکاران، گفت: باید امکانات مورد نیاز همکاران تامین و با هدف ایجاد انگیزه در سیستم، مشوق های بیشتر برای افزایش انگیزه و روحیه نیروهای انسانی که مهمترین سرمایه سازمانی هستند فراهم شود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.