ابومرزوق: در مسکو درباره حملات اسرائیل و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کردیم

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس سفر هیات این جنبش به روسیه را نتیجه‌بخش خواند و گفت: این سفر در چارچوب هماهنگی‌های دوجانبه با دوستان روس‌مان انجام شد و در مسکو درباره حملات اسرائیل و برخی مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردیم.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (جمعه) با انتشار رشته توییت‌هایی در پایان سفر دو روزه هیاتی از سران این جنبش به مسکو نوشت: هیات حماس در مسکو درباره حملات اسرائیل در قدس و پیامدهای خطرناک آن و نیز نقض‌های آن در کرانه باختری و نوار غزه گفتگو کرده و برخی مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار داد.

ابومرزوق سفر هیات این جنبش به روسیه را نتیجه‌بخش خواند و نوشت: این سفر در چارچوب توسعه رایزنی‌ها و هماهنگی‌های دوجانبه با دوستان روس‌مان انجام شد و در این سفر بر مخالفت خود با تک‌روی آمریکا در تصمیمات بین‌المللی تاکید کردیم.

روز چهارشنبه هیاتی از حماس به ریاست ابومرزوق برای بررسی آخرین تحولات فلسطین به ویژه اتفاقات اخیر در مسجد الاقصی و کرانه باختری اشغالی وارد مسکو شد.

مسکو اواخر سال گذشته نیز در چارچوب تلاش‌ها برای احیای آشتی فلسطین، میزبان هیاتی از حماس بود و آمادگی خود را برای میزبانی از یک گفتگوی فلسطینی اعلام کرد؛ اما این گفتگو به دلایل نامعلومی انجام نشد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.