سقوط پژو پارس به رودخانه و مفقود شدن یکی از حادثه‌دیدگان در چهارمحال و بختیاری

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از سقوط پژو پارس به رودخانه خرسان طلایه لردگان خبر داد و گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت که یکی از آن‌ها مفقود شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری محمد حیدری اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ امروز حادثه سقوط پژو پارس به رودخانه خرسان طلایه لردگان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که چهار نفراز سرنشینان که دچار مصدومیت شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای لردگان انتقال یافتند و یک نفر از حادثه‌دیدگان این حادثه مفقود شده است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری در ادامه از انحراف خودروی پژو در محور بن- شیخ شبان خبر داد و بیان کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ رخ داد که موجب مصدوم شدن ۶ نفر شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

حیدری خاطرنشان کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.