جهاد اسلامی فلسطین: شکست دشمن نزدیک است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، عملیات قهرمانانه شب گذشته در شهرک "أرئیل" شکست ساختارهای امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و شکست دشمن نزدیک است.

به گزارش خبرآنی، به نقل از العهد، طارق عز الدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی، عملیات قهرمانانه نیروهای مقاومت فلسطینی در "أرئیل" که در جریان آن یک سرباز صهیونیستی کشته و یک تن دیگر زخمی شد را تبریک گفت.

وی در ادامه افزود، این عملیات قهرمانانه بر تداوم عملیات فداکارانه مقاومت در برابر اشغالگران تاکید می‌کند و مقاومت جنایت‌های رژیم اشغالگر در حق ملت و مقدسات فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

طارق عز الدین همچنین تصریح کرد، عملیات قهرمانانه شب گذشته در شهرک "أرئیل" شکست ساختارهای امنیتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و شکست دشمن نزدیک است.

وی به نیروهای مقاومت فلسطین سلام و درود فرستاد و گفت، ملت فلسطین به مبارزه و مقاومت خود تا زمان دستیابی کامل به حقوقشان و بیرون راندن اشغالگران از اراضی و مقدساتشان ادامه خواهند داد.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در شهرک "أرئیل" در کرانه باختری درپی تیراندازی دو فرد ناشناس کشته شده است.

منابع در این باره گزارش دادند که عملیات شب گذشته در شهرک أرئیل توسط دو جوان مبارز فلسطینی انجام شد، یک نیروی امنیتی در این شهرک به هلاکت رسید و مجریان عملیات نیز به سلامت از محل گریختند.

انتهای پیام  

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.