هوشمندسازی ساختمان‌ها با محصولات ایران‌ساخت ممکن شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میثم بخشی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این شرکت در راستای هوشمند سازی و اتوماسیون ساختمان‌ها، گفت: در این شرکت تلفیق خلاقانه راهکارهای متنوع در تجهیزات به‌صورت سخت‌افزار یا نرم‌افزار برای اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: محصولات تولیدی این شرکت به تجهیزات تابلو برق با ماژول‌های مختلف و تجهیزات روکار مانند انواع کلیدها تقسیم‌بندی می‌شود. سنسور ۸ کاره محصول دیگری است که در محیط نصب می‌شود و شرایط محیطی را اندازه‌گیری می‌کند.

به گفته بخشی، از محصولات این شرکت می‌توان به اتوماسیون تهویه مطبوع برای کنترل و مانیتورینگ دما و رطوبت محیط با قابلیت کار با انواع سیستم‌های تهویه مطبوع، اتوماسیون صوت و موسیقی جهت گوش دادن به موسیقی، پادکست و رادیوی دلخواه در ساختمان تنها با یک کلیک و یا به‌صورت برنامه‌ریزی شده و اتوماسیون سیستم امنیتی با هدف هوشمند سازی سیستم امنیتی از حفظ حریم خود و ساختمان‌ اشاره کرد.

وی ادامه داد: اتوماسیون روشنایی برای کنترل هوشمندانه المان‌های روشنایی و تجهیزات کنترل‌پذیر از طریق مکانیسم قطع و وصل و اپلیکیشن تلفن هوشمند از دیگر موارد تولیدی هستند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این محصولات دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و به شرکت‌هایی که در سراسر کشور خدمات هوشمند سازی ساختمان ارائه می‌دهند، عرضه می‌شود، گفت: همچنین این محصولات می‌توانند در یک شبکه با تمامی تجهیزات خارجی مطرح نیز کار کنند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.