بازدید نمایندگان مجلس از مرزهای غربی/ارائه گزارش بازدیدهای میدانی به قالیباف

شهریار حیدری رئیس کارگروه مرزهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، از بازدید اعضای این کارگروه از مرزهای شمال غرب(آذربایجان غربی)کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی ار مرزهای غربی کشور پس از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، افزود: این بازدیدها در راستای بازدیدهای دوره‌ای کارگروه مرزها انجام می‌شود.
رئیس کارگروه مرزهای مجلس با اشاره به برنامه‌های بعدی کارگروه مرزهای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد:، پس از بازدید ، از مرزهای غربی، بازدید میدانی از مرزهای شرقی و جنوب شرق نیز در دستورکار اعضای کاگروه قرار دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه این بازدیدها در چارچوب بعد نظارتی نمایندگان و طبق بازدیدهای دوره‌ای اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرزهای کشور انجام می‌شود، ادامه داد: در این بازدیدها شرایط مرزها ، وضعیت امنیتی استان‌های مرزی ، شرایط اقتصادی مرزنشینان بررسی و با مسئولان استانی نیز جلساتی را برگزار و گزارشات لازم استماع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: پس از انجام بازدید میدانی از مرزها و استان‌های مرزی و برگزاری جلسات با مسئولان استانی، گزارشی از شرایط و وضعیت مرزها و استان‌های مرزی و شرایط مرزنشینان، تهیه و در اختیار کمیسیون و رئیس و هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

انتهای‌ پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.