تذکر نمایندگان به «محرابیان» درباره نیروهای حجمی و قراردادی وزارتخانه

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی،روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه و 27 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ علت عدم تامین خسارات دامداران بابت دام های تلف شده در تنش آبی سال گذشته دشت آزادگان و هویزه چه بوده و همچنین علت پیگیری نکردن عدم کشت و برآورد خسارات کشاورزان حوزه انتخابیه در تابستان 1400 و فصل کشت جاری چیست و جهت جبران و تامین معیشت کشاورزان و دامداران خوزستان به ویژه دشت آزادگان و هویزه با ممنوعیت کشت تابستان چه تدابیری اتخاذ نموده اید.

تذکر حسین نوش آبادی نماینده ورامین، قرچک و پیشوا به وزیر نیرو؛ علت کاهش حقآبه شرب شهرهای ورامین و قرچک از سد ماملو چیست؟

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و ورزقان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم رسیدگی به وضعیت بازار به خصوص افزایش قیمت اقلام خوراکی.

تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و 46 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ در خصوص ضرورت جلوگیری از شماره گذاری خودروهای بی کیفیت توسط نیروی انتظامی.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش؛ چرا در دولت اراده ای جهت کنترل گرانی کالاهای اساسی نیست و قیمت کالاها به صورت روزانه افزایش پیدا می کند، همچنین علت افزایش ساعات کاری معلمان در ماه رمضان چیست؟

تذکر ملک فاضلی نماینده سراوان، سیب، سوران و مهرستان به وزیر راه و آموزش؛ لزوم پاسخگویی در خصوص تلفات بالای تصادفات مسافران در جاده های سیستان و بلوچستان به ویژه حوزه انتخابیه چیست و همچنین لزوم بازگشایی مدارس عشایری که از ابتدای سال تعطیل بوده اند.

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به همراه 25 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ در خصوص ضرورت حل مشکل نیروهای قراردادی و حجمی وزارت نیرو و حذف شرکت های واسطه و همچنین به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت در خصوص لزوم تسریع در برنامه ریزی جهت واگذاری سهام دو شرکت ایران خودرو و سایپا به مردم از طریق بورس.

انتهای‌ پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.