کمیته تحقیقات دانشجویی پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، دکتر اردشیر قوام زاده در این جلسه گفت: فرصت بزرگی که در عرصه سلول درمانی وجود دارد، علاقمندی و حضور دانشجویان به عنوان سرمایه های عظیم کشور در این زمینه است.

مشاور عالی رئیس پژوهشکده سرطان معتمد ضمن تشویق دانشجویان به فعالیت در عرصه پژوهش و تولید علم به برنامه های بلند مدت کمیته تحقیقات در راستای سلول درمانی و سایر پروژه ها پرداخت.

مائده روزبهانی، دانشجوی پزشکی و دبیر کمیته نیز در این نشست گفت: هدف ما از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی در فراهم کردن بستر مناسب برای جذب دانشجویان نخبه و استفاده حداکثری از ایده ها و توانمندی های آنان در عرصه سلول درمانی، سرطان و سایر حوزه ها است. در این راستا پس از غربالگری و جذب دانشجویان و بررسی ایده ها و توان مندی های آنها، در صورت قابل اجرا بودن ایده های آنها در زمینه اجرایی کردن آنها سرمایه گذاری شده و طبق موازین، تمامی امتیازات مادی و معنوی دانشجویان حفظ خواهد شد.

وی با دعوت از دانشجویان علاقمند و مستعد رشته های علوم پزشکی برای ارائه ایده های خود به کمیته ابراز امیدواری کرد که این کمیته بتواند بستر لازم را برای رشد و هدایت دانشجویان فراهم کرده و موثرترین حمایتها را به منظور پیشبرد پژوهش ها در اختیار آنها بگذارد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.