دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین: به عهد خود برای آزادی قدس پایبندیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، نیروهای مقاومت چهره آینده را به دور از نشست‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترسیم می‌کنند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، مجاهدان بهترین و شگفت‌انگیزترین الگوهای جانفشانی و قهرمانی در کرانه باختری هستند.

وی در ادامه افزود: مجاهدان ما چهره آینده‌ ما را به دور از نشست‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترسیم می‌کنند و ما باید از وصیت‌نامه‌های شهدا حفاظت کنیم و مسیر آنها را ادامه دهیم و تکمیل کنیم و یاری خداوند حتمی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین گفت: همت و اراده مبارکی که در  سرتاسر کرانه باختری از شمال تا جنوب آن وجود دارد، مجاهدان را خلق می‌کند و شگفت انگیزترین الگوهای جانفشانی و قهرمانی را ترسیم می‌کند.

النخاله همچنین تصریح کرد، ملت فلسطین راه جهاد را به عنوان راهی برای آزادی و راهی به سوی قدس و سرتاسر فلسطین برگزیدند و این امر در النقب و الخضیره تا تل آویو و عرابه متجلی شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین تصریح کرد: آنچه در آینده رخ میدهد، بزرگتر است و قهرمانان ما با اراده و خون خود روزهای غمگین ما را به روزهای عزت و پیروزی تغییر خواهند داد.

النخاله تاکید کرد: در برابر برادران و عزیزانی که در جنین به شهادت رسیدند و همچنین تمامی شهدا سر تعظیم فرود می‌آورم. به عهد خود برای آزادی قدس پایبندیم.

صبح روز شنبه نیروهای رژیم صهیونیستی سه شهروند فلسطینی را در جنین به شهادت رساندند و این سه تن "صائب عباهرة"، "خلیل طوالبة" و "سیف أبو لبدة" از اهالی "طولکرم" هستند.

در همین راستا، "سرایا القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز شهادت این سه فلسطینی را تسلیت گفت.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.