زلنسکی: روسیه نمی‌تواند شکستمان دهد، به وقت و نیرو نیاز داریم

رئیس‌جمهور اوکراین بامداد امروز یکشنبه با بیان این که قدرت مردم و ارتش کشورش جهان را شکفت زده کرده، گفت: روسیه نمی‌تواند اوکراین را شکست دهد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از صدی البلد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین عنوان داشت: دشمن می‌خواهد سناریوی دونتسک و لوهانسک را در خرسون تکرار کند. اعضای شورای شهر خرسون روز شنبه در نشستی تاکید کردند که این شهر اوکراینی است و تلاش برای اعلام این شهر به عنوان یک جمهوری مستقل را رد می‌کنند.

رئیس جمهور اوکراین افزود: ما "اشغالگران" روس را نخواهیم بخشید و همه کسانی که در جنگ علیه کشور ما نقش داشته باشند را تحت پیگرد قرار می‌دهیم و برای شکست دشمن به زمان و قدرت نیاز داریم.

رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد: ما برنامه‌هایی را داریم و مطمئن هستیم که با تکیه بر نیروهای خود به اهداف خود خواهیم رسید.

رئیس‌جمهور اوکراین همچنین گفت: "اکنون ما قوی‌ترین حمایت را در تاریخ اوکراین و تاریخ استقلال خود داریم. روسیه با حمله به ما خود را منزوی کرد و به کشوری تبدیل شده است که هیچکس نمی‌خواهد در آن زندگی کند."

وی افزود: "قدرت و شجاعت مردم و ارتش ما همه جهان را شگفت زده کرد زیرا ما برای زندگی بهتر برای فرزندانمان می جنگیم."

زلنسکی روسیه را به آوردن مزدورانی از سوریه برای جنگ علیه اوکراین متهم و تاکید کرد که "روسیه می‌خواهد اوکراین را نابود کند همانطور که همه چیز را در سوریه ویران و اشغال کرد."

رئیس جمهور اوکراین همچنین در توضیح جزئیات گفتگوی خود با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد: روسیه ما را شکست نخواهد داد.

وی گفت: من با نخست وزیر اسرائیل در مورد حملات روسیه و چشم انداز مذاکرات صلح صحبت کردم و از نخست وزیر اسرائیل خواستم تا به آزادی شهردار ملیتوپل و شخصیت های محلی کمک کند.

زلنسکی افزود: "ما موفق شدیم ۱۲۷۲۹ نفر رااز شهر بیرون بیاوریم و کمک های بشردوستانه به ماریوپل باید روز یکشنبه برسد."

نخست وزیر اوکراین تاکید کرد: روسیه ما را تحت سلطه قرار نخواهد داد و ما تلاش می‌کنیم تا همه چیز لازم را برای دفاع و آزادسازی بیشتر سرزمین‌هایمان در اختیار نیروهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.