مسؤول یمنی: در حمله اخیر امارات غیرنظامیان یمنی هدف قرار گرفتند

معاون استاندار شبوه امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، امارات در حمله اخیر خود به دو استان شبوه و مارب، به شکل وحشیانه‌ای غیرنظامیان را در مسیرها و زمین‌های کشاورزی هدف قرار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، محمد الصالحی، معاون استاندار شبوه امروز اظهار کرد: تنش اخیر امارات گسترده و در مورد زیرساخت‌های خدماتی و حساس یمن بی‌سابقه بود، در این حمله آن شهروندان یمنی به شکل وحشیانه‌ای در خیابان‌ها و زمین‌های کشاورزی هدف قرار گرفتند.

معاون استاندار شبوه گفت: در حمله‌ای که علیه دو استان شبوه و مارب انجام شد، بیش از ۵۰ دستگاه خودروی شهروندان هدف قرار گرفته و بیش از ۱۰ پمپ‌بنزین، سه مرکز درمانی، چهار مسجد و  تعداد زیادی گذرگاه، پل و طرح‌های آبی تخریب شدند.

الصالحی افزود: ساکنان استان شبوه در برابر این تنش و جنایات هرگز دست بسته نخواهند ماند و اقدام موثری را برای کمک به ارتش و کمیته‌های مردمی در آزادسازی استان‌شان در پیش خواهند گرفت.

او در ادامه گفت: سازمان ملل از همان ابتدای تاسیس مطابق منشورها و تعهداتی که بر اساس آنها راه‌اندازی شده بود، کار نکرد و موضعگیری امروزش که متجاوزان را به کشتارهای بیشتر در یمن تشویق می‌کند، گواه آن است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.