یونامی حمله موشکی در الانبار را محکوم کرد

هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) حمله موشکی به نزدیکی منزل رئیس پارلمان این کشور در استان الانبار را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از صدی البلد، هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق در پیامی خطاب به دولت عراق، هدف قرار دادن منزل محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق در استان الانبار را تلاشی بزدلانه و ناجوانمردانه خواند.

یونامی اعلام کرد: ما حمله موشکی که در نزدیکی منزل الحلبوسی در الانبار رخ داد را محکوم می‌کنیم که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند.

این سازمان ضمن اینکه این حمله موشکی را "تلاشی ناجوانمردانه و بزدلانه برای ایجاد آشوب" توصیف کرد از مقامات عراق خواست تا تلاش‌های خود را برای ممانعت از اینگونه اقدامات و بازداشت جنایتکاران افزایش دهند.

یونامی بر برقراری آرامش و خویشتنداری به منظور ناکام ماندن تلاش‌ها برای ایجاد بی‌ثباتی تاکید کرد.

در حمله‌ای که شامگاه سه‌شنبه با سه فروند راکت به محل میزبانی الحلبوسی در شهر الکرمه واقع در استان الانبار انجام شد، دو غیرنظامی زخمی شدند.

در همین رابطه، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن محل میزبانی الحلبوسی در شهر الکرمه واقع در استان الانبار آن را اقدامی تروریستی خواند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، موشک اول پشت گاراژ شهرداری، موشک دوم در خیابان عشرین در مقابل منزل یکی از شهروندان و سومین راکت در منطقه "الرشاد" سقوط کرد و در نتیجه آن دو عابر زخمی شدند و سرویس امنیتی عراق اقدامات لازم در خصوص این رخداد را آغاز کرده است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.