ربات ها به صنعت هتلداری آمریکا نفوذ کردند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از بیزینس اینسایدر، ربات های مذکور توسط شرکت «ساویوک» ابداع شده اند و برخی فعالیت های ساده مانند تحویل وعده غذایی یا دیگر آیتم ها به مهمانان را انجام می دهند.

استیو کوزینز مدیر ارشد اجرایی ساویوک در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار کرد: در زمانی که میزان نیروی کار به شدت اندک است با استفاده از این ربات ها کارمندان هتل می توانند روی فعالیت های مهم دیگر مانند اداره بخش پذیرش تمرکز کنند.

کسب و کارها در بسیاری از صنایع با تاثیرات کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل برخی از آنها مجبور شده اند دستمزدها را افزایش یا ساعت های کاری را کاهش دهند. کوزینز در این باره افزود: به کارگیری نیروی انسانی در بخش پذیرش بسیار بهتر از استفاده از کارگران برای انجام برخی فعالیت ها برای اتاق ها است.

این ربات ها در هر ساعتی از روز قادر به سرویس رسانی هستند. به گفته مدیر شرکت سازنده ربات ها، این ماشین ها جایگزینی برای کارگران انسانی نیستند اما ابزارهایی هستند که هتل ها می توانند برای پشتیبانی روی آنها حساب کنند. او همچنین افزود: هتل های مختلف در نیویورک تا کالیفرنیا برای خرید این ربات ها سفارش ثبت کرده اند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.