شیر اطمینان قطع‌کننده اضطراری نیاز ایستگاه‌های گازی را برطرف کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، علی اکبر بهمدی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه شات آف ولو مهم‌ترین تجهیز یک ایستگاه گازی است، گفت: فشار ایستگاه توسط رگلاتور کنترل می‌شود و درواقع این محصول عملکرد رگلاتور ایستگاه را کنترل می‌کند، ایستگاه‌های گازی دور از شهر هستند و این محصول سیستم کنترل مداوم و خودکاری است که ایمنی ایستگاه را تأمین می‌کند.

جلوگیری از آسیب‌دیدگی تجهیزات پایین‌دست

درصورتی‌که رگلاتور ایستگاه خراب و فشار از حد مجاز بیشتر شود، شات آف ولو یا شیر اطمینان قطع کننده اضطراری این مشکل را تشخیص داده و خط لاین را می‌بندد و اجازه نمی‌دهد تجهیزات پایین‌دست دچار آسیب‌دیدگی شوند.

این محصول عملکرد رگلاتوری که در ایستگاه تقلیل گاز وجود دارد را کنترل می‌کند، می‌توان گفت ایمنی ایستگاه گاز توسط این محصول تأمین می‌شود. شات آف ولو از سایز ۲ الی ۱۲ اینچ در کلاس‌های ۱۵۰، ۳۰۰ و ۶۰۰ در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز نصب می‌شود.

صرفه‌جویی ارزی بالا

این محصول کاملاً بومی‌سازی شده و به ثبت اختراع رسیده است و همچنین با توجه به نظر بهره‌برداران، بهینه‌سازی شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز است.

درگذشته این محصول کاملاً وارداتی بود اما در چند سال اخیر با تولید نمونه داخلی از خروج ارز جلوگیری شد. این محصول قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه خارجی خود دارد و توانسته نیاز کشور را کاملاً تأمین کند.

سازگار با شرایط گاز ایران

زمان تحویل کوتاه‌تر، سازگار با شرایط گاز ایران و کاربری آسان از دیگر مزیت‌های این محصول است. همچنین کیفیت و کارایی قابل‌رقابتی نسبت به نمونه‌های خارجی خود دارد.

با توجه به اینکه شات آف ولو یکی از مهم‌ترین تجهیزات در ایستگاه تقلیل گازی محسوب می‌شود، به‌صورت غیرمستقیم توسط شرکت‌های دیگر ایستگاه‌های گازی زیادی به کشورهای همسایه صادر شده که دارای این محصول بودند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت برای بحث طرح توسعه شیر اطمینان قطع کننده اضطراری از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست وام کرده، افزود: از حمایت‌ها و امکانات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توان به دوره‌های آموزشی و بحث معافیت مالیاتی اشاره کرد.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.