ادیوری و کلیک بر روی تبلیغات با کمال میل

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، کسب درآمد از طریق تبلیغات درون‌برنامه‌ای، یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی توسعه دهندگان برنامه‌های تلفن همراه بوده و با توجه به گسترش و نفوذ برنامه‌های تلفن همراه در میان افراد با جنسیت و سنین مختلف، کسب‌وکارها به این نوع از تبلیغات توجه ویژه‌ای دارند. جذابیت و کاربردی بودن برنامه‌های تلفن همراه نسبت به وب‌سایت‌ها و دیگر بسترهای آنلاین سبب شده تا طیف گسترده‌تری از مخاطبان در معرض نمایش تبلیغات در این محیط قرار گرفته و به تعامل با آگهی‌های ارائه شده تشویق شوند. تبلیغ درون‌برنامه‌ای با مطالعه رفتار کاربران و در اختیار قرار دادن امکان مشاهده یا عدم مشاهده تبلیغات، در کاهش ایجاد مزاحمت و بهبود تجربه کاربری می‌تواند مؤثر باشد.

هلدینگ یکتانت ، در سال 1399، پلتفرم تبلیغات درون‌برنامه‌ای «ادیوری» را با هدف ارائه خدمات در زمینه درآمدزایی اشخاص، گروه‌ها و شرکت‌های صاحب اپلیکیشن و بازی، به مجموعه شرکت های زیرمجموعه خود اضافه کرد. صاحبان اپلیکیشن‌ها و بازی موبایل به کمک پلتفرم تبلیغات درون‌برنامه‌ای ادیوری می توانند در برنامهٔ خود انواع تبلیغات بنری، همسان و ویدئویی را نمایش داده و از این طریق به کسب درآمد از محصول خود دست یابند. این پلتفرم علاوه بر درآمدزایی برای صاحبان برنامه‌های موبایلی، امکان دریافت نصب و کاربر را نیز برای این برنامه‌ها فراهم می‌کند.

هدف از شکل‌گیری ادیوری، ایجاد درآمد بهتر، نمایش تبلیغات متنوع و هدفمند با توجه به کاربران برنامه، ایجاد درآمد ارزی برای صاحبان اپلیکیشن و بازی و کمک به رشد و پیشرفت این برنامه‌ها از یک سو و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی پربازده و هدفمند بر بستر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل از سوی دیگر بوده است. ادیوری معتقد است که می‌تواند با تکیه بر هزاران کمپین فعال موجود در یکتانت و الگوریتم‌های پیشرفته، به صاحبان اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی، تضمین بالاترین درآمد از برنامه را بدهد. همچنین صاحبان اپلیکیشن‌ها با همکاری با پلتفرم تبلیغات درون‌برنامه‌ای ادیوری، می‌توانند علاوه بر تبلیغات داخلی، به نمایش تبلیغات خارجی نیز بپردازند و از این راه، به کسب درآمد دلاری دست یابند.

انواع تبلیغات درون برنامه ای در پلتفرم ادیوری

تا آذرماه 1400، انواع تبلیغات درون برنامه‌ای ادیوری به 4 دسته تبلیغات ویدئویی، بنری ساده، بنری بینابینی و همسان تقسیم می‌شود. تبلیغات ویدئویی درون‌برنامه‌ای (Rewarded Video Ads) به کاربران امکان می‌دهند تا بسته به میل خود مشاهده یا عدم مشاهده تبلیغات را انتخاب کنند. در صورت تمایل، کاربران در ازای مشاهده میزان معینی از تبلیغات مذکور یا برای انجام برخی فعالیت‌های از پیش تعیین شده، جایزه دریافت خواهند کرد. این روش از متداول‌ترین انواع آگهی اپلیکیشنی است که درآمد تبلیغات درون‌برنامه‌ای موبایلی را افزایش می‌دهد.

تبلیغات بنری عادی ادیوری (Ad Banner) نیز یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین انواع آگهی است که به صورت بنرهای آنلاین و در بخش‌ها و قسمت‌های خاصی از برنامه در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد.

نوع دیگر تبلیغات درون‌برنامه‌ای،  تبلیغات بنری بینابینی (Ad Banner Interstitial) بوده که شامل نمایش آگهی به صورت بنرهای تمام صفحه در بازه‌های زمانی تعیین شده است. به عبارتی دیگر در این نوع تبلیغات، کاربران در حال استفاده از اپلیکیشن با این نوع تبلیغات مواجه خواهند شد.

آخرین دسته‌بندی تبلیغات در پلتفرم ادیوری، تبلیغات همسان (Native AD) بوده که با درنظرگرفتن ساختار محتوا و هماهنگ با آن، علاوه بر حفظ یکپارچگی، به بهبود تجربه کاربری کمک می‌کند. تبلیغات همسان نیز با استفاده از قالب‌های متناسب با برنامه‌ها به جلب نظر کاربران کمک کرده و در عین بهبود تجربه کاربری، مخاطب مناسب را هدف قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که «ادموب» یکی از پلتفرم‌های گوگل بوده که کمک می کند تا اپلیکیشن ها بتوانند با نمایش تبلیغات سایر کسب‌وکارها در اپلیکیشن خود، درآمد دلاری داشته باشند. مسائلی همچون تحریم ها سبب شده که استفاده از این پلتفرم برای اپلیکیشن های ایرانی آسان نباشد اما با همکاری با ادیوری، این مسیر برای اپلیکیشن های ایرانی بسیار آسان تر خواهد بود.

آمارهای دقیق و جزئی، الگوریتم‌های پیشرفته و تبلیغات نتیجه محور از جمله مزیت‌های ادیوری محسوب می‌شوند. کسب‌وکارها با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در ادیوری، آمار دقیق و جزئی از کمپین خود اعم از تعداد نمایش، کلیک، نصب، میزان هزینه کرد کمپین در هر نمایش‌دهنده، میزان موفقیت هر نمایش‌دهنده در جذب کاربر و... دسترسی داشته و از این طریق امکان مدیریت بهینهٔ کمپین‌های مختلف تبلیغاتی آنها فراهم می‌شود. همچنین الگوریتم‌های هوشمند ادیوری می‌تواند تبلیغات کسب‌وکارها را به صورت هدفمند به مخاطبان بالقوه نمایش داده و کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه‌جویی در جذب مخاطب، کاربران وفاداری به مشتریان خود اضافه کنند علاوه بر این موارد، تبلیغات متمرکز و تنوع ناشران ادیوری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌راحتی به بازار هدف کمپین تبلیغاتی خود دست پیدا کنند. نرخ تبدیل بالای کلیک، نصب و جذب مخاطب از مزایای استفاده از تبلیغات هدفمند ادیوری محسوب می‌شود. همچنین با ساخت کمپین‌های تبلیغاتی ادیوری و تأمین محتوای تصویری و متنی اولیه، ادیوری به طور هوشمند تبلیغات کسب‌وکارها را در تمام جایگاه‌های همسان، ویدئویی، بینابینی و بنری ساخته و نمایش می‌دهد.

کسب‌وکارهای مختلف بنا به استراتژی‌های گوناگون بازاریابی خود می‌توانند انواع تبلیغات دریافت نصب، جذب مخاطب و آگاهی از برند خود را در پلتفرم ادیوری انجام بدهند. این انواع تبلیغات می‌تواند از نوع تبلیغات کلیکی یا CPC، نصب اپلیکیشن یا CPI، جذب مخاطب یا  CPL، ایجاد ترافیک یا  CPS و Awernes یا آگاهی‌بخشی باشد.

ادیوری، SDK سازگار با زبان‌های برنامه‌نویسی مثل Java ،Unity ،Flutter ،B4A ،cordova و React Native را ارائه داده و از این پلتفرم می‌توان برای انواع جایگاه‌های تبلیغاتی بنری و ویدئویی مثل تبلیغات همسان، بنری، بینابینی و جایزه‌ای استفاده کرد. گفتنی است که شرکت هایی همچون استودیو بازی سازی کوییز و استودیو بازی سازی پاییزان به همراه اپلیکیشن‌هایی مثل پادرس، کلاچ، سروش پلاس، پیشخوان24، قفل برنامه ها، بازی منچ، آخرین خبر، پسرخوانده و... برای تبلیغات درون اپلیکیشنی خود به همکاری با ادیوری می‌پردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ادیوری تبلیغات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.