گردان‌های شهداء‌ الاقصی بسیج عمومی اعلام کرد

گردان‌های شهداء الاقصی در اردوگاه جنین از بسیج عمومی در تمامی صفوف خود خبر داد و تاکید کرد، با حملات دردناک و کمین‌ها به جنایت‌های اشغالگران پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت المیادین، سخنگوی گردان‌های شهداء الاقصی تاکید کرد، جنایت‌های اشغالگران در بیتا، کوه صبیح و برقه وتجاوزات شهرک‌نشینان از طریق کشتار و خرابی افزایش یافته است و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در مقابل قلدری اشغالگران و شهرک‌نشینان از طریق حملات وحشیانه، کشتار، ویرانی و خرابی و تداوم سیاست‌های حمله و تعدی و شهرک‌سازی در اراضی مقدس، حملات دردناکی علیه اشغالگران انجام خواهیم داد.

سخنگوی گردان‌های شهداء الاقصی همچنین تصریح کرد: اشغالگران تنها هنگامی که اراضی و مقدسات ما را رها کنند از امنیت برخوردار خواهند شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد، نبرد با اشغالگران رو به جلو قدم برمی‌دارد و تا زمان آزادی و استقلال از آن عقب‌نشینی نخواهد شد و چیزی که با زور گرفته شده تنها با زور پس گرفته خواهد شد.

سخنگوی گردان‌های شهداء الاقصی همچنین تصریح کرد: با مشتی آهنین به اشغالگران اسرائیل و شهرک‌نشین‌ها ضربه خواهیم زد و تا زمانی که اشغالگران اراضی‌مان را ترک نکنند خیالمان آسوده نخواهد شد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.