بازدید سرلشکر رشید از مناطق یکم و دوم نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه دفاعی ‌پایگاه خبری خبرآنی، در راستای بررسی توان و آمادگی‌های رزمی و عملیاتی، ارزیابی آموزشی و آمادگی‌های فنی و پشتیبانی یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان، سردار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه‌های یکم و دوم نداجا از بخش‌های مختلف این یگان‌ها بازدید کردند.

سردار سرلشکر رشید و امیر سرلشکر موسوی با حضور در مجموعه صنعتی کارخانجات نیروی دریایی ارتش، توانمندی‌ها و دستاورد‌های این نیرو در ساخت، تعمیر، نگهداری و بازسازی تجهیزات رزمی دفاعی در حوزه سطح و زیرسطح را مورد ارزیابی قرار دادند و با حضور بر عرشه شناور اطلاعاتی «طلاییه» از پیشرفت‌های حاصل در ساخت این شناور بومی به دست متخصصان نیروی دریایی ارتش بازدید کردند.

همچنین با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) و فرمانده کل ارتش، تولید تجهیزات و پیشرفت طرح‌های در حال ساخت یگان‌های دریایی در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، حضور در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش در شهرستان جاسک و ارزیابی توان رزمی و عملیاتی یگان‌های مستقر در این منطقه، روند پیشرفت طرح‌های در حال احداث منطقه جدید ولایت و راه‌کار‌های رفع برخی موانع و مشکلات، بخش‌های دیگری از بازدید سرلشکر رشید و سرلشکر موسوی بود.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) و فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.