به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو امروز تفاهمنامهای امضا کردند که بر اساس آن، رانندگان تاکسی میتوانند با در اختیار داشتن «ایساکو کارت» نسبت به تأمین قطعات و تعمیرات مورد نیاز تاکسی خود به نمایندگیها و فروشگاههای ایساکو مراجعه کنند و بدون پرداخت وجه، خدمات موردنظر را دریافت کنند. این کارت در گام نخست 10 میلیون تومان اعتبار دارد و رانندگان بعد از خرید قطعات موردنظر یا انجام تعمیرات لازم، وجه هزینه شده را به صورت اقساطی پرداخت خواهند کرد.
با خوشحسابی راننده این مبلغ به 20 و 30 میلیون تومان افزایش مییابد و بازپرداخت اقساط نیز 6 ماهه است.
مهدی اسماعیلبیگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به اینکه تاکسیرانها روزانه بین 200 تا 300 کیلومتر پیمایش دارند که رقم بزرگی محسوب میشود، اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی تهران بزرگترین ناوگان سبک خودرویی شهری در غرب آسیا و شمال خاورمیانه است این در حالی است که پایتخت برخی از شهرهای غرب آسیا حدود 10 درصد تاکسیهای تهران را دارند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین خودروهای این ناوگان سمند و پژو هستند، ادامه داد: بزرگترین مصرف کننده قطعات متمرکز مربوط به ناوگان تاکسیرانی تهران است و نگاه ویژه شرکت ایساکو به عنوان تأمین کننده قطعات باعث ایجاد این تفاهمنامه شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه با امضای این تفاهمنامه میتوان امیدوار بود که تاکسیرانها با استهلاک کمتری از قطعات مواجه شوند زیرا قطعاتی را مصرف میکنند که مورد تضمین شرکت تولیدکننده است، گفت: تجربه نشان داده وقتی به تاکسیرانها خدمات خوبی ارائه میشود تبعات آن در جامعه به خوبی مشهود خواهد بود؛ حدود 8 سال پیش که در تاکسیرانی شهر تهران به ارائه خدمات رفاهی به صورت منظم در پایانهها پرداختیم، آثار آن در رفتار مردم با تاکسیرانها و تاکسیرانها با مردم قابل مشاهده بود.
وی افزود: هرچه نگاه مثبت به تاکسیران را تزریق کنیم آنها نیز خدمات بهتری ارائه میدهند بنابراین امیدواریم با اقدام امروز نیز بتوانیم این نگاه مثبت را به تاکسیرانها تسری بدهیم و آرامش را در رانندگان و مسافران ایجاد کنیم.
به گزارش خبرآنی، نشاطمفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در این مراسم، اظهار کرد: در نظر داریم با انتخاب خود مشتری (تاکسیرانی) خدمات را ارائه کنیم و همچنین در راستای تسهیل بیشتر تعداد بانکها را افزایش دهیم.
وی با اشاره به دامنه کاربرد این کارت، ادامه داد: بسته به میزان علاقهمندی سازمان تاکسیرانی میتوانیم حوزه تسهیلاتمان را علاوه بر تأمین قطعات به نوسازی تاکسیها نیز افزایش دهیم، در واقع میتوانیم برای بازسازی تاکسیهایی که در بازه عمر مفیدشان هستند اما نیاز به بازسازی اساسی دارند، نیز ورود کنیم.
برازجانی مدیر توسعه بازار و صادرات شرکت ایساکو نیز در این مراسم گفت: شرکت ایساکو از اواخر سال 1395 کارتی را با هدف ارائه خدمات خاص به اقشار مختلف طراحی کرد که این کارت بیشتر برای سازمانها و ارگانهای دولتی بود اما حالا برای جامعه تاکسیرانی نیز در نظر گرفته شده است.
وی در مورد نحوه استفاده از این کارت گفت: پس از آنکه سازمان تاکسیرانی لیست رانندگان متقاضی را به شرکت ایساکو ارائه کرد، لیست در اختیار بانک قرار میگیرد و پس از اعتبارسنجی، طی تماس با راننده تاکسی فرآیند کار را اطلاعرسانی میکنند. پس از این پروسه، شرکت ایساکو، ایساکوکارت را به آدرس پستی راننده تاکسی ارسال میکند.
مدیر توسعه بازار و صادرات شرکت ایساکو با اشاره به اینکه شرکت ایساکو 1100 فروشگاه و 730 نمایندگی در سراسر کشور دارد، تصریح کرد: رانندگان تاکسی میتوانند با استفاده از این کارت بدون هیچگونه محدودیتی از دریافت قطعات و سرفصلهای خدماتی که در نمایندگیهای شرکت ایساکو وجود دارد، بهرهمند شوند و قطعات اصل را بدون پرداخت پول، خریداری کنند و بازپرداخت پول به بانک انجام میشود اما در نمایندگیها هیچ محدویتی نداریم و موظف هستند هر نوع خدمات از تعمیرات اساسی موتور تا تعمیرات بدنهای و سرویسهای ادواری ارائه کنند.
به گفته برازجانی، دارنده این کارت در سراسر کشور میتوانند از این کارت خدمات دریافت کننده علاوه بر این، ایساکوکارت را میتوانند در اختیار اعضای خانواده خود نیز قرار دهند.
انتهای پیام/