سفیر سابق آمریکا: تهدیدهای پوتین ترسناک است

سفیر سابق آمریکا در روسیه گفت که "لفاظی‌ خصمانه رو به افزایش" ولادیمیر پوتین علیه اوکراین او را "می‌ترساند و لحنی کاملاً ناراحت‌کننده" دارد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، مایکل مک‌فال، سفیر پیشین آمریکا در روسیه در پیامی توییتری نوشت: اگر پوتین تلاش می‌کند ما را با کارهای دیوانه‌وار بترساند، خب درباره من موفق می‌شود.

او درباره سخنان روز سه‌شنبه رئیس‌جمهوری روسیه گفت، افزود: بیش از هر وقت دیگری به سخنان پوتین گوش می‌کنم. پنج سال با او دیدار داشته‌ام. این چیز متفاوتی بود. فهرست تهدیدات کاملا ساختگی پوتین حقیقتا قابل توجه و ترسناک است.    

این اظهارات در واقع واکنشی به سخنرانی ولادیمیر پوتین است که ناتو و آمریکا را مقصر تنش‌های کنونی در اوکراین دانست و تهدید کرد که "گام‌های غیردوستانه را با تدابیر نظامی – فنی مناسب" پاسخ دهد. او گفت: آنچه آمریکا در اوکراین انجام می‌دهد، در ورودی کشور ماست... و آنها باید بدانند که ما جایی برای عقب‌نشینی بیشتر نداریم. آنها فکر می‌کنند ما بیکار می‌نشینیم و نگاه می‌کنیم؟

در همین حال وزیر دفاع روسیه هم گفت مزدوران آمریکا در شرق اوکراین حضور دارند و برای یک حمله با تسلیحات شیمیایی آماده می‌شوند. مک‌فال اما این‌ها را "کاملا نامعقول" توصیف کرد.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.